Chat pro oprávněné uživatele běží denně od 18:00 do 21:00.

Islám z pohledu jednoho pedofila

Odkazy na mediální zprávy s pedofilní tématikou (s uvedením zdroje v závorce), klíčové citace, komentáře a diskuse na dané téma, otevřené dopisy redaktorům, komunikace s širokou veřejností.
Uživatelský avatar
Daniel
Uživatel
Příspěvky: 31
Registrován: 5.3.2016 22:55:09
Pohlaví: muž
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 4
... až do věku: 10
Děkoval: 239 x
Oceněn: 194 x

Islám z pohledu jednoho pedofila

Příspěvekod Daniel » 6.12.2017 13:27:16

Islám z pohledu jednoho pedofila (1)



Na Plyšáčkovu prosbu zde zveřejňuji další příspěvek, který jsem pod pseudonymem napsal na blogu idnes.cz. Tentokrát bude na pokračování.

K myšlence napsat tento příspěvek mne přivedlo shlédnutí přednášky Martina Konvičky „Islám jako psychosexuální patologie“. V přednášce se hovoří mimo jiné o konverzích k islámu a jsou zmiňovány některé skupiny lidí, pro které islám z různých důvodů může být přitažlivý. V závěru přednášky jsou také zmíněni (a nutno přiznat, že poměrně smířlivě) pedofilové.

Od té doby jsem v různých diskuzních fórech zahlédl několik (tentokrát méně smířlivých) příspěvků psaných ve stylu, že ti pedofilní úchylové se už nemohou dočkat, až u nás bude zavedeno islámské právo a oni budou moci beztrestně prznit malé děti. Nepopírám, že pro některé pedofily může být podobná představa lákavá. Rozhodně to ale neplatí pro všechny. Rád bych zde napsal tři důvody, proč pro mne osobně islám přitažlivý není.

Prvním důvodem je, že souhlasím s tím, že islám si označení psychosexuální patologie zaslouží. A za úplně největší sexuální pakárnu z celého islámu pokládám jistou fatvu zakazující hudbu a hudební nástroje. Neznám podrobnosti a nevím, zda se tento zákaz týká všech větví a škol islámu. Vycházím ze svědectví českých ex-muslimek. Neexistuje zapsat dítě na jakýkoliv kreativní kroužek, ať už se jedná o hudbu, zpěv, tanec, malování či jiný druh umění. Holky jdou na domácí práce, kluci na bojové sporty.

Mimochodem, také z toho máte tak špatný pocit jako já? Také si při pohledu na islám říkáte, že je to fantastický memetický stroj? Sice obludný a krutý, ale přesto fantastický. Také si říkáte, že autoři komunismu a nacizmu byli (přes své nesporné „úspěchy“) ve srovnání s Mohamedem žabaři? Také se nedivíte některým konvertitům, kteří podvědomě cítí slabost naší civilizace, že si přejí žít a vychovávat svoje děti na straně vítězů, nikoliv na straně poražených?

Ale zpátky k sexualitě. Předpokládám, že mnoha čtenářům není jasná souvislost s hudbou. Pokusím se vysvětlit. V jisté fázi mého života jsem si musel přiznat, že intimní život s dospělou ženou mi nemůže přinést plné sexuální uspokojení. Možná může naplnit mé sexuální touhy až na 95,5%, ale těch zbylých 4,5% budu vždy vnímat jako deficit. Viděno z odstupu, nejedná se o žádnou tragédii. Kolik lidí není schopno nebo ochotno žít v dlouhodobém vztahu, kolik lidí nemá vůbec žádný sexuální život, kolik lidí na naší planetě žije v bídě a nemá naplněné ani základní životní potřeby. Přesto přiznání si této elementární skutečnosti byla jedna z nejtěžších věcí, které jsem v životě musel udělat. A paradoxně právě v okamžiku, kdy jsem se smířil s tím, že mé sexuální touhy nebudou nikdy zcela naplněny, jsem začal zjišťovat, že v mém životě existují činnosti, které se sexualitou zdánlivě nesouvisí, ale přesto mi přinášejí sexuální uspokojení.

Jednou z těchto činností je psaní písniček. Obzvlášť pokud se jedná o písničky pro děti. Nejsem žádný skladatel a nemám ani příliš velký talent pro psaní textů, prakticky stále však nosím po kapsách lístečky, na které si zapisuji nápady a občas se mi podaří něco z toho poskládat. A co je zvláštní, pokud zrovna prožívám sexuální napětí či frustraci, tak už jen samotné přemýšlení nad písničkou mne tohoto napětí zbavuje. Přiznávám se, že mi to samotnému připadlo divné, a tak jsem se rozhodl svěřit se s tím svému sexuologovi. Ten mi s naprostou samozřejmostí odpověděl, že se tomu říká sublimace. Toto slovo jsem do té doby znal jen jako pojem z fyziky, označující změnu pevného skupenství hmoty na plynné. Teď jsem se dozvěděl, že je to i pojem z psychologie. Zjednodušeně řečeno se jedná o způsob řešení vnitřního konfliktu, kdy jsou nežádoucí touhy a emoce převedeny na jinou společensky přijatelnou činnost, přičemž tato činnost nese stopy původní touhy. Když jsem se pak začetl do sexuologických publikací, narazil jsem na pojem sublimace právě ve spojitosti s pedofilií a s kreativními činnostmi souvisejícími s dětmi.

Když jsem pak začal sublimaci sexuální touhy provádět vědomě a cíleně, ke svému překvapení jsem zjistil, že moje potřeba sexuálního uvolnění prakticky skokově poklesla na desetinu. A současně mi přestalo činit problém obejít se v případě potřeby delší dobu bez jakýchkoliv sexuálních aktivit. O to více mne pak ve výše zmíněné přednášce zaujala hypotéza evolučních biologů, podle které se lidský mozek mohl původně vyvinout jako sexuálně selektovaný orgán. Necítím se kompetentní tuto hypotézu hodnotit, pokud by tomu ale tak bylo, pokud by vývoj lidského myšlení a kreativity byl se sexualitou úzce propojen, pak by to o podstatě sublimace mohlo hodně vypovídat.

Tady bych rád dementoval dvě tvrzení, na která jsem už několikrát narazil. Tím prvním tvrzením je, že pedofil na rozdíl od homosexuála nemůže legálně realizovat svoje sexuální touhy. Na základě vlastních zkušeností si troufám tvrdit, že může. Jenom k tomu vede delší cesta a slovům je potřeba přiřadit trochu jiný význam, než jaký jim dává většina populace.

Tím druhým tvrzením je, že přichází „úžasný“ islám a nabízí mi něco, co mi naše „zlá pedofobní“ společnost až do této chvíle upírala. Je to mnohem obludnější. Islám přichází, bere mi hudbu a spolu s ní i sexuální uspokojení. Bere mi vše, co je krásné, tvořivé, obohacující a místo toho mi milostivě nabízí ….. moment, co že mi to islám vlastně nabízí? Možnost legálně provozovat sexuální aktivity s devítiletými holčičkami? Omlouvám se, jestli to, co teď napíši, vyvolá v někom silnou negativní emocionální reakci, ale napíši to pravdivě: Devítiletá holka není z pohledu mých sexuálních preferencí žádné terno. Je sice pořád ještě krásná, ale současně už za zenitem. Na to, abych v ní viděl mimořádně přitažlivý objekt svojí sexuální touhy, začíná být stará. A na to, abych v ní viděl rovnocennou partnerku, tedy někoho, kdo při mně bude stát a v případě potřeby mne podpírat, nebo mi naopak oponovat, tak na to je zase tragicky mladá.

Pokud bych tedy uvažoval o konverzi k islámu, tak potom i kdyby mé úvahy byly čistě pragmatické a egoistické, stejně by mi nezbývalo než konstatovat, že za to, oč bych byl konverzí k islámu ochuzen, mi islám nenabízí žádnou uspokojivou náhradu.

Můj pohled na svět kolem mne samozřejmě nikdy není čistě pragmatický. Velmi jej ovlivňují emoce a vztahy k blízkým lidem. Ale o tom až příště.

Daniel
Uživatelský avatar
Ketchup
Uživatel
Příspěvky: 7
Registrován: 22.1.2016 22:51:21
Pohlaví: muž
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 3
... až do věku: 11
Děkoval: 43 x
Oceněn: 13 x

Re: Islám z pohledu jednoho pedofila

Příspěvekod Ketchup » 21.12.2017 2:25:56

Znám několik "pedofilů" (včetně mě), kteří jsme proti islámu - a to právě proto, že islám sice umožňuje svazky s mladými dívkami, nebývají však z lásky a dívky trpí často sex. zneužíváním - a to často se smrtelnými důsledky. A to je pro mě zcela nepřijatelné.

Když vidím dívku, jak jen natahuje k breku, je mně velmi nedobře. Nesmířil bych se s tím, kdybych děvčátku nějak ublížil. Proto islám tvrdě odmítám a bojuji proti němu, je to středověk a nepřítel. Kdo islám podporuje je idiot.

Každopádně po vztahu s děvčátkem toužím a život bez toho mně přijde prázdný a zcela zbytečný. Tak aspoň očumuju, ale ani to společnost moc netoleruje... Denně čtu, jak umírají např. hladem tisíce děvčátek, a stejně nedovolí nikdo, abychom je adoptovali. Věřím, že by se tak zachránilo spousty životů.
Uživatelský avatar
Leonid
VIP člen
Příspěvky: 280
Registrován: 19.12.2015 22:44:16
Pohlaví: muž
Povolání: dělník
Líbí se mi: dívky a ženy
... ve věku od: 3
... až do věku: 45
Děkoval: 528 x
Oceněn: 1088 x

Re: Islám z pohledu jednoho pedofila

Příspěvekod Leonid » 22.12.2017 2:55:17

Dovolím si se malinko pochlubit. Doc. Konvičku znám osobně, ještě z dob, kdy u nás boj proti islámu teprve začínal. Jednou jsem s ním vedl (podle mě) opatrnou diskusi na téma pedofilie. Ale protože je to člověk velice inteligentní, docela rychle mě odhalil. :D Nicméně od té doby se na toto téma vyjadřuje poměrně střízlivě (viz výše).
Uživatelský avatar
Daniel
Uživatel
Příspěvky: 31
Registrován: 5.3.2016 22:55:09
Pohlaví: muž
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 4
... až do věku: 10
Děkoval: 239 x
Oceněn: 194 x

Islám z pohledu jednoho pedofila

Příspěvekod Daniel » 22.12.2017 20:57:00

Islám z pohledu jednoho pedofila (2)



Dnes bych se rád rozepsal o druhém důvodu, proč pro mne islám není přitažlivý. Tím důvodem je, že mám rád děti. Uznávám, že od pedofila může tato věta znít podivně. Nicméně je to tak.

Jsem jedním z těch pedofilů, kterým bylo dopřáno mít rodinu a vychovávat vlastní děti. Bylo mi dopřáno být svědkem prvních úsměvů, prvních dětských krůčků, prvních slovíček a první cesty do školy. Ale stejně tak mi bylo dopřáno strávit několik nocí po sobě konejšením dítěte, kterému zrovna rostly dvě stoličky, nebo čtyřikrát za noc odnášet brečící dítě do koupelny a tam mu převlékat pozvracené pyžamo. Všichni, kteří mají podobné zážitky, mi zcela jistě dají za pravdu, že tyto životní zkušenosti jsou nepřenositelné a že váš pohled na děti jednou provždy změní.

Ale nejde jenom o moje děti. Mám zato, že většina lidí mívá sexuální myšlenky a fantazie. A ano, přiznávám se, pokud mám sexuální fantazie, a pokud se netýkají mojí manželky, figurují v nich prepubertální holčičky. Ale pak stačí, aby se na mne hezká sedmiletá holčička usmála a řekla mi, že ta písnička, co jsem napsal pro její plyšovou opičku, je „moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc a moc hezká“. A ten jeden pohled do rozzářených dětských očí stačí k tomu, aby i pedofilovi došlo, jak moc jsou ty jeho sexuální fantazie nesmyslné, a že s životní realitou nemají vůbec, ale vůbec nic společného. A že udělat cokoliv, co by uhasilo ta světélka v dětských očích, by byl neskutečný zločin. A opět, je to nepřenositelná zkušenost. Kdo ví, o čem mluvím, tomu to nemusím vysvětlovat. Kdo neví, tomu to vysvětlit nelze.

Mohl bych tady jmenovat hodně důvodů, proč je pro mne islám odpudivý, a rozepisovat se o tom, jaká je v islámu hodnota lidského života, žen a dětí. Dovolím si ale tohle všechno přeskočit a poněkud nesportovně přejít rovnou k události, která ve mne vyvolala jednu z nejsilnějších emocionálních reakcí za několik posledních let. Byl to okamžik, kdy jsem si přečetl oficiální ceník otrokyň v Islámském státu. Ceník byl odstupňovaný podle věku, přičemž nejdražší a tudíž i nejžádanější byly ty devítileté. V přepočtu necelé čtyři tisíce korun za kus. No nekupte to! A aby toho nebylo málo, tak mojí dceři bylo právě devět let.

Kdyby se mě někdo ten den zeptal, co si myslím o islámu a o muslimech, vyslechnul by si ode mne mnohem horší návrhy, než je masokostní moučka.

Na tomto místě bych chtěl všechny muslimy ubezpečit, že k nim nechovám nenávist. Ty emoce zase poměrně rychle vyprchaly. Jsem přesvědčený o tom, že naprostá většina lidí na této planetě chce to samé, co já: v klidu žít a radovat se ze života. Stejně tak jsem přesvědčený o tom, že většina lidí, kteří měli možnost se s ceníkem seznámit, měli (bez ohledu na své náboženské přesvědčení) podobné pocity jako já. Stejně tak je mi známo, že Islámský stát je extrém a že to nakonec jsou okolní státy, a tedy většinou opět muslimové, na jejichž bedrech leží úkol se s touto obludností vypořádat. A těší mne, že se jim to se vzdušnou pomocí Rusů a Američanů daří.

A ani moje osobní zkušenosti zatím nejsou negativní. Před lety jsem měl příležitost potkávat se s muslimy z různých částí Asie. Některých jsem se ptal na islám a na to, jak v praxi funguje islámská komunita. Od některých jsem dostal otázky na to, čemu věřím já, a nad některými rozdíly v praktikování naší víry jsme se vzájemně srdečně zasmáli. Životní zkušenosti mi říkají, že lidé, kteří jsou schopni smát se sami sobě, jsou většinou v pohodě.

Přesto ale chci požádat o jednu věc. Nepokoušejte se mne, prosím, přesvědčit o tom, že ta devítiletá věková hranice nemá nic společného s Mohamedem.

A tady se dostávám k tomu, co mi na celé věci připadá nejšílenější. Mnozí bojovníci Islámského státu sami přiznali, že mají malé vědomosti o islámu a že nečetli Korán. Jenže oni ho číst ani nepotřebují. Stačí jim vědět, že Alláh je Bůh a Mohamed je jeho prorok, a že Prorok vedl války, zabíjel nepřátele, vlastnil otroky a souložil s devítiletou dívenkou. A tohle stačí k ospravedlnění všech jejich činů. Dokonce i k tomu, aby podřezávali hlavy svým méně radikálním souvěrcům.

A poté, co jsem mohl vidět záběry na davy lidí v ulicích měst oslavujících teroristické útoky, či radujících se ze zkázy raketoplánu s Izraelským astronautem na palubě, poté, co jsem mohl sledovat, jakých úspěchů a územních zisků se Islámskému státu podařilo dosáhnout, tak mám ještě jednu prosbu. Nepokoušejte se mne, prosím, přesvědčit o tom, že tohle všechno je záležitostí několika málo vyšinutých jedinců.

Jistě byste mi teď mohli napsat, že i jiné civilizace vedly války a že všude na zemi se lidé dopouštějí násilí, a to včetně násilí na dětech. A že i křesťanská církev má za sebou události a skandály, o nichž by bylo lepší nemluvit. Jenže tady vidím jeden podstatný rozdíl. Když to řeknu hnusně, tak i ten kněz, co v zákristii przní malé chlapečky, dobře ví, že dělá něco špatného. A když už nic jiného, tak se to alespoň snaží ututlat. Tím neříkám, že schvaluji tutlání, jen že to hodnotím jako projev kapitulace před vlastním svědomím.

A já se ptám, co je to za ideologii, že je schopna dopouštět se v takovém rozsahu násilí na dětech a ještě se tím veřejně chlubit?

Celé tohle povídání si dovolím zakončit výkřikem do tmy. Činím tak v naději, že ho snad přeci jen někdo zaslechne. Politikové, soudci, státní zástupci, policisté, vy všichni, kteří máte v rukou moc a právo. Nedopusťte, prosím, aby se kult osobnosti Mohameda stal v naší zemi normou. Nedopusťte, prosím, aby právo šária bylo v naší zemi tolerováno. Nedopusťte, prosím, dhimizaci naší společnosti, ať už otevřenou nebo skrytou, tak jako se tomu děje ve Švédsku, v Německu, nebo v Itálii. A jestli ani to, že právě pedofil vás prosí o takovou věc, vám nestačí, pak už opravdu nevím.

Daniel
Uživatelský avatar
Asce
Administrátor
Příspěvky: 794
Registrován: 16.12.2015 18:13:48
Pohlaví: muž
Povolání: IT služby
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 4
... až do věku: 13
Děkoval: 2807 x
Oceněn: 2667 x

Re: Islám z pohledu jednoho pedofila

Příspěvekod Asce » 23.12.2017 10:03:33

Daniel píše:Nedopusťte, prosím, dhimizaci naší společnosti, ať už otevřenou nebo skrytou, tak jako se tomu děje ve Švédsku, v Německu, nebo v Itálii.

Protože se mi pojem dhimizace přeci jen zdá pro běžného čtenáře našich stránek poněkud komplikovaný, dovoluji si učinit tuto poznámku s vysvětlivkou dle Wikipedie:

Pojem dhimizace (nebo dhimmizace) označuje proces směřující k podmanění státu nebo obyvatelstva muslimy na úroveň dhimmi.

Dhimmije islámský pojem pro věřící nemuslimy (tradičně zejména "lid knihy", tedy křesťany a židy) žijící v převážně muslimských zemích. Dle tradičního práva jsou dhimmi občané „svobodní“ s omezenými pravomocemi. Spíše ve stavu polo-otrockém. V minulosti byla těmto lidem, kteří chtějí žít dobrovolně ve většině islámských zemí, uložena například povinná platba státu, tzv. džizja (kdo na tento poplatek však neměl a byl chudý, čerpal ze státních výhod a podpory sousedních spoluobčanů; kdo zaplatit odmítl, byl bez lítosti popraven), nemožností stavění nových modliteben (kostelů, synagog), přičemž ty původní však na území zůstaly a do praktikování náboženství stát nemluvil. Ovšem veřejné modlitby byly zakázané, stejně jako jakékoli hlasité modlení.

Ve většině moderních islámských zemí jsou náboženské menšiny oficiálně rovnoprávné (žijí vedle sebe na jednom území); faktická rovnoprávnost je však mnohdy sporná.
Uživatelský avatar
Daniel
Uživatel
Příspěvky: 31
Registrován: 5.3.2016 22:55:09
Pohlaví: muž
Líbí se mi: dívky (GL)
... ve věku od: 4
... až do věku: 10
Děkoval: 239 x
Oceněn: 194 x

Islám z pohledu jednoho pedofila

Příspěvekod Daniel » 31.12.2017 23:38:19

Islám z pohledu jednoho pedofila (3)



Nakonec se dostávám ke třetímu důvodu, proč pro mne islám není přitažlivý. Tímto důvodem je islámské pojetí posmrtného života a islámská představa nebe. Pro pedofila totiž není ani trochu sexy. No, ono vlastně sexy není ani křesťanské nebe, ovšem v dosti rozdílném významu.

Varování: Následující text obsahuje citace posvátných knih dvou světových náboženství doplněných komentářem laického čtenáře bez teologického vzdělání, neznalého původních jazyků a všech historických souvislostí. Čtení následujícího textu může v některých dotčených jedincích bez smyslu pro humor vyvolat negativní emocionální reakci doprovázenou nutkáním uvádět věci na pravou míru a lidi na pravou víru. Dostaví-li se uvedené příznaky, zanechte prosím čtení a přejděte na jinou činnost. Děkujeme, že jste věnovali pozornost našemu varování.

A vás ostatní prosím, abyste dnešní příspěvek nebrali úplně vážně. Nuže pojďme otevřít stránky posvátných knih. Jako první je na řadě Bible. Ta je, co se týče líčení praktických poměrů života v nebi, poměrně skoupá na informace a spíše se soustředí na výčet věcí, které v nebi nebudou: slzy, smrt, nářek, bolest, hřích, noc, slunce a měsíc. O nebi pak víme jen to, že v něm bude Bůh, který sám bude zdrojem světla, andělé a lidé, kteří se sklonili před Bohem a přijali z jeho rukou odpuštění. Z nám známých činností bude v nebi existovat zpěv.

V celé Bibli je pak jenom jedno místo, které by se vyjadřovalo k lidské sexualitě v posmrtném životě:

Matouš 22:23-32 píše:Tentýž den k němu přišli saduceové (kteří tvrdí, že není žádné vzkříšení) a zeptali se ho: "Mistře, Mojžíš řekl, že když ženatý muž zemře bezdětný, má si jeho ženu vzít jeho bratr, aby svému bratru zplodil potomka. U nás bylo sedm bratrů. První se oženil, ale zemřel bez potomků, a tak zanechal svou ženu svému bratru. Totéž se stalo i s druhým a třetím bratrem až po sedmého. Nakonec pak zemřela i ta žena. Kdo z těch sedmi ji tedy bude mít za manželku, až přijde vzkříšení? Měli ji přece všichni!" Ježíš jim řekl: "Mýlíte se, protože neznáte Písma ani Boží moc. Po vzkříšení se lidé nežení ani nevdávají, ale jsou jako andělé v nebi. Ale pokud jde o vzkříšení z mrtvých - copak jste nečetli, jak vám Bůh řekl: `Já jsem Bůh Abrahamův, Bůh Izákův a Bůh Jákobův'? On není Bohem mrtvých, ale živých!".

Sexualita je tedy vylíčena jako něco, čeho na věčnosti už nebude zapotřebí, neboť bude nahrazena něčím jiným. Budeme totiž … jako andělé? Těžko říci, co si pod tím přestavit vzhledem k tomu, že za celý svůj život jsem zatím žádného anděla nepotkal. Tedy pokud nepočítám manželku :)

Islám se naproti tomu k praktickým aspektům života v nebi vyjadřuje poměrně konkrétně a poměrně konkrétně se vyjadřuje také k sexualitě:

Korán 56:28 píše:Ti budou mezi lotosovými stromy bezostnými a mimózami plody ověšenými, pod stínem protaženým u vody tekoucí, s ovocem v hojnosti, nevyčerpatelným, nezakázaným, na kobercích zdvižených. Dívky ty jsme zvláštním stvořením stvořili a pannami jsme je učinili láskyplnými, věku stejného.

Korán 78:31 píše:Pro bohabojné však je místo blažené, zahrady a sady révy vinné, dívky s plnými ňadry, věkem s nimi stejné, a poháry po okraj naplněné.

Korán 76:13 píše:Tam na poduškách odpočívat budou a nespatří tam ani slunce žár, ani mráz spalující a blízko nad nimi budou stromů stíny a nízko budou se sklánět plody visící a mezi nimi kolovat budou nádoby stříbrné a poháry křišťálové z křišťálu stříbrného, mírou vhodnou naplněné. Napájeni budou z číší, v nichž zázvor je přimíchán, z pramene rajského, jenž Salsabíl je nazýván. Mezi nimi obcházet budou chlapci mládí věčného; při pohledu na ně bys myslil, že jsou to perly rozsypané. A když tam pohlédneš, uzříš slasti rozličné a panství rozlehlé.

Rozumím tomu, že pouštnímu beduínovi sedmého století je nebe vylíčeno jako rozlehlá oáza s dostatkem tekoucí vody, mnoha stromy s dobrými plody a hojností všeho, co si člověk může přát. To nezní špatně. Ale že sexualita zůstane zachována a že bych měl strávit věčnost ve společnosti dospělých panen s plnými ňadry? Zvláštní, vždycky jsem si myslel, že se do nebe chodí za odměnu, nikoliv za trest.

A že budou v nebi (tedy pokud jsem to správně pochopil) k dispozici také mladí kluci? Tak to situaci nezachrání. Já jsem totiž na ty holčičky. Nemám nejmenší tušení, co bych s těmi chlapci věčného mládí dělal.

Pokud bych měl (teď už trochu vážně) říci něco závěrem, pak musím konstatovat, že islám je pro mne odpudivý jako pro pedofila, je pro mne odpudivý jako pro otce a je pro mne odpudivý jako pro člověka, který věří v existenci posmrtného života. A důvod této odpudivosti je pokaždé stejný. Je jím islámské pojetí lidské sexuality, které se mně osobně jeví jako značně úchylné.

Čímž se neplánovaně vracím na začátek tohoto mini-seriálu, k přednášce docenta Martina Konvičky "Islám, jako psychosexuální patologie". Přednášející v něm vyslovuje hypotézu, že atraktivita nebo odpudivost islámu souvisí u každého člověka s jeho pojetím lidské sexuality. Nezbývá mi, než uznat, že v mém případě tato hypotéza platí stoprocentně.

Daniel

Dovětek: Přečetl jsem si po sobě článek a přitom jsem si uvědomil, že není zas tak úplně pravda to, co jsem napsal o chlapcích věčného mládí v islámském nebi, a že bych naopak naprosto přesně věděl, co bych s nimi dělal: Vyrazil bych si s nimi do mimózových hájů hrát na indiány! A ty dospělé panny s plnými ňadry bych zaúkoloval, ať mezitím připraví klukům nějakou dobrou svačinu :D

Zpět na “REAKCE NA MÉDIA”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti